გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ქართველი რომანტიკოსები.
|
სწავლების საფეხურები
|
საშუალო. მე-11 კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
25 მოსწავლე.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა / აქტუალობა.
|
მოსწავლეები შეძლებენ რომანტიზმისათვის დამახასიათებელი ნიშანთა გათვალისწინებით დაახასიათონ ქართული რომანტიზმი და ქართველი რომანტიკოსები.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები.
|
მოსწავლეები გამოკვლევენ საინტერესო მასალას რომანტიზმის,ქართველი რომანტიკოსების შესახებ.მხატვრული ნაწარმოებების,მოძიებული მასალის მიხედვით აუდიტორიის წინაშე წარმოადგენენ თავიანთ თვალსაზრისს.მსჯელობას განამტკიცებენ არგუმენტებით,გააფორმებენ რეფერატებს,რომელშიც გამოკვლეულ მასალას განათავსებენ. ქართული 11.1 განსანვითარებელი უნარები-ზეპირმეტყველება-მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა[ზეპირი გამოსვლა]კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით. ქართული 11.5 კითხვა.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული იფორმაციის ,თემების,იდეებისადა პრობლემების თვალსაზრისით. ქართული 11.13 .მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოიყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების შესქმნელად.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეები იცნობენ ლიტერატურულ მიმდინარეობას - რომანტიზმს , ქართველი რომანტიკოსების ცხოვრების ეპიზოდებსა და შემოქმედების ნაწილებს. მოსწავლეებმა იციან ინტერნეტსში მოიძიონ საჭირო მასალა ,იციან სლაიდ-შოუს მომზადება და ჩვენება,იციან კვლევის მეთოდები.იციან რეფერატების გაფორმება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის საშუალებით. განმავითარებელი- მასწავლებლის დაკვირვება მოსწავლეთა მუშაობის პროცესზე,ქცევიაზე,აქტიურობაზე. განმსაზღვრელი - მოსწავლეები შეაფასებენ თანატოლთა ჯგუფურ მუსაობას მოცემული რუბრიკების მეშვეობით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
კომპიუტერი,პროეგტორი,ციფრული ფოტოაპარატი,ვიდეოკამერა,ინტერნეტი,მე-11 კლასის სახელმძღვანელო.დაფა,ცარცი,ფურცლები,მარკერები,ფლიფჩარტი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გაკვეთილის ხანგრძლივობა 45 წუთი. თემა დაფიქსირებულია ფორმატზე და გაკრულია თვალსაჩინო ადგილას.სასწავლო მიზნები ნაჩვენებია მონიტორზე..კლასში მოსწავლეები განაწილებილი არიან 5 ჯგუფად,თითო გუფში 5-5 მოსწავლეა.A ფაზა-[გამოწვევა].მოტივაციის ამაღლება-3 წუთი.აქტივობა 1.მასწავლებელი დაფაზე წერს სიტყვას რომანტიზმი და მოსწავლეები გონებრივი იერიშის საშუალებით აკეთებენ აბლაბუდას.5 წუთი.B ფაზა [შინაარსის რეალიზება].აქტივობა 2. ჯგეფები წინასწარ დაწერილი რეფერატებს წარმოადგენენ,რომლებსშიც მათი გამოკვლეული მასალაა მოთავსებული დაპრეზენტაციას გააკეთებენ სლაიდ-შოუს ჩვენებით.p.p. გამოყენებით. 25 წუთი ანუ თითოეულ ჯგუფს დაეთმობა 5 წუთი.1 ჯგუფი- რომანტიზმი. 2 ჯგუფი-ქართველი რომანტიკოსები და 1832 წლის შეთქმულება.3 ჯგუფი-ალ. ჭავჭავაძის ცხოვრება და შემოქმედება.4 ჯგუფი-გრ.ორბელიანის ცხოვრება და შემოქმედება. 5 ჯგუფი-ნ.ბარათაშვილის ცხოვრება და შემოქმედება. C ფაზა-[გამთლიანება] აქტივობა 3. მოსწავლეები იყენებენ წინასწარ დარიგებულ შეფასების რუბრიკას ჯგუფების მუსაობის სესახებ და აფასებენ ერთმანეთს, 7 წუთი.
|
Tuesday, November 29, 2016
ქართველი რომანტიკოსები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment